сряда, 13 юли 2022 г.

5 причини да стартирате своя стартъп в университет

 Времето е неумолимо. Пронизвайки всичко, то въвлича нашия свят във водовъртежа на своето движение. Само вчера изглеждаше, че първокурсниците са започнали обучението си, а сега те са изправени пред последния етап от защитата на дипломната си работа и вратата към новия свят се отваря.

Преобрази дома си с ефектни свещници от дърво. Тези готини свещници се произвеждат в България. Подкрепи българското.

Колко удобен и предсказуем ще бъде този свят зависи не само от нивото на знания, но и от способността им да ги прилагат. Други компоненти като характер, интелигентност и обстоятелства също играят важна роля при оформянето на траекторията на техния професионален живот .

Поради тази причина завършилите са нетърпеливи да започнат собствен бизнес или да се свържат със стартиращи компании, с които чувстват връзка. Миналата година стартиращи компании, свързани със Станфордския университет , събраха 76,7 милиарда долара инвестиции за рисков капитал . Освен това има ново движение за компаниите да започнат да запълват празнината в уменията чрез вътрешно обучение на служителите.

Стартиращите компании могат да се възползват и от двете ситуации, като се свържат със силен университет и стартират заедно с колежа. Има много ползи от развиването на отношения с утвърден университет, но тези пет причини са свързани с повече растеж, иновации, дългосрочен успех и цялостна рентабилност.

1. Студентите имат желание да учат и да споделят своя опит

Недостигът на таланти е нещо, с което се сблъскват всички компании. Всеки бизнес се нуждае от повече хора, които се съчетават с техните ценности и са отворени за нови преживявания. Когато набирате служители от университет , вие гледате група от умни, амбициозни, талантливи, отворени млади хора, които тяхната институция вече е проверила. Тези служители са склонни да остават много по-дълго и вече имат отлично разбиране за ценностите и културата на компанията . Тази комбинация означава по-щастлив екип, който е развълнуван да остане в дългосрочен план.

Студентите притежават откритост и желание да споделят знания, което ги прави ценни служители. Днешният студент става утрешният звезден служител, който на свой ред се връща в университета, за да пренесе ценностите на вашата марка на ново поколение. Този цикъл на трансфер на знания е отличен механизъм за развитие на менторски умения във вашия екип.

Според моя опит всички най-добри студенти, които бързо са израснали от младши до ръководни позиции, винаги са били най-нетърпеливи да предадат знанията си. Те са най-страстните и мотивирани да организират курсове и фирмени събития в университета.

Компаниите, които търсят супер таланти и веднага ги настройват за успех, са отличен пример за това. Степента на кариерно израстване и стойността на служителите са рекордни.

2. Образованието е идеална среда за вашата марка

Свързването на вашата марка с образование и прогрес винаги е полезно от PR гледна точка. Компаниите, които показват желание да преподават и инвестират в бъдещите поколения, печелят голямо уважение от външни наблюдатели.

Организирането на майсторски класове, индивидуални лекции, семинари и други събития в университета винаги ще генерира много положително медийно внимание , така че това е инвестиция с огромно социално въздействие. Освен това времето, посветено на предаването на знания и опит (нематериално, което не може да се купи), е безценна инвестиция.

Освен това е много печеливш. Култивирането на стойността на учениците е напълно в съответствие с методологиите за икономично обучение, тъй като стойността, която получавате от учениците, не струва почти нищо. Съществуващата университетска структура също е идеална тестова площадка за тестване на хипотези или castdev с минимални инвестиции на ресурси от вашата компания.

3. Инвестирането в образование помага на вашата социална мисия

В днешния свят ние или работим за заплата, или работим, за да променим света. Според моя опит повечето компании сега са мотивирани от последната причина. Парите вече не са достатъчни за повечето работници, особено за по-младите поколения.

Но светът така или иначе се променя, независимо от нашето желание или участие. Ако ние не променяме света към по-добро, някой друг го променя в посока, която може би не е много удобна за нас, за нашето настояще и нашето бъдеще. Повечето работници, особено по-младото поколение, почти никога нямат достатъчно пари. Изучаването и участието в бъдещите бизнеси на компанията ще повиши рейтинга и представянето на служителя.

Най-успешните компании са в състояние да помогнат както на отделния човек, така и на целия екип да се чувстват свързани с по-висша цел, като преподаване и развитие на бъдещите поколения и по този начин да развиват компанията в дългосрочен план.

Има няколко ефективни начина за инвестиране в образованието, като например:

  • Безвъзмездни средства за студентски проекти

  • Възможности за менторство

  • Персонални стипендии/спонсорства

  • Курсове, които дават на най-добрите студенти достъп до платени стажове

  • Участие в академични състезания

Също така си струва да се отбележи, че солидните университети привличат други фирми, които могат да станат потенциални партньори или клиенти. Включването в университетска мрежа е полезно за развитието на нови взаимоотношения на сътрудничество.

4. Укрепва вътрешната фирмена култура

Приветстването на нови членове на екипа, които са били обучени чрез курсове, организирани от компанията, означава, че ценностите и мисията на марката вече ще вдъхновяват тези хора. Тъй като тези млади хора вероятно ще бъдат нашите бъдещи мениджъри, ръководители на екипи и топ анализатори, идеално е те вече да се чувстват мотивирани и вдъхновени от корпоративната култура .

Тези ученици са посланиците на марката. Наричам ги „скелета” на една организация, защото те са основата на компанията и това, което я държи заедно. Когато студентите могат да вземат фирмени курсове в университета или да се включат в фирмени проекти и събития, стартъпът може да види колко добре някой ще се впише в културата на компанията.

Учебните формати, ориентирани към практиката (напр. обучение, базирано на проекти, обърнати класни стаи) са идеална тестова площадка за откриване на пълния потенциал на кандидата от всички страни. Това е нещо, което компаниите не могат да намерят чрез интервюта и въпросници.

5. Студентите внасят нестандартен подход към свежите идеи

Когато нямате много опит в даден предмет, вие нямате ограниченията, правилата и ограниченията, които често се налагат в съзнанието на хората, които се считат за експерти. По този начин студентите често имат най-непредубедените, новаторски идеи . В рамките на нашата програма Future Talents един студент всъщност предложи идеята за обратното набиране на персонал и така започна стартирането на TalentService.

Някои от най-големите имена в технологиите започнаха сравнително млади кариери:

  • Илон Мъск , основател на Zip2, Tesla и SpaceX , беше на 24 години.

  • Майкъл Дел , основател на Dell, беше на 21 години.

  • Марк Зукърбърг , основател на Facebook (сега Meta), беше на 19 години.

  • Пиер Омидяр , основател на eBay, беше на 23 години.

Други технологични гиганти като Twitter, TaskRabbit , Microsoft и Snapchat бяха основани от иновативни хора в колежанска възраст, които искаха да променят света. Критичният извод за бизнеса тук е, че изграждането на отношения на сътрудничество със силен университет полага основата за генериране на мощни нови идеи от по-младите поколения.

Един последен съвет: Не забравяйте да отчетете слабостите на ученическия модел. Важно е да бъдете обективни по отношение на този формат, за да може вашата компания да бъде подготвена за всички възникнали недостатъци.

Прегарянето е сериозен риск, който трябва да се вземе предвид. Учениците са по-податливи на бързо изгаряне, защото притежават страст, но не много опит в реалния свят. Наставничеството на тези студенти също може да натовари по-опитните ви служители. Имайте предвид факта, че увеличавате техните отговорности и работно натоварване с менторски задължения.

И накрая, не всеки е подходящ за менторство . Не забравяйте, че не всички хора имат солидна представа за подходящите рамки, отговорности и методологии, свързани с професионалната работа. Не забравяйте да изберете внимателно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Как изградих здравословен социален живот и живот на срещи, докато изграждах стартиращ бизнес

Създадох социален живот и запознанства, докато развивах стартираща компания. Ето как го направих и как помогна на цялостното ми психично здр...