сряда, 31 март 2021 г.

10 предимства и недостатъци при набиране на капитал за бързо развиващ се нов бизнес

 Голям проблем е да имаш. Вашият се разраства, но за да поддържате инерцията, се нуждаете от бързи допълнителни инвестиции. В бързането да получите зелена светлина от рисков капиталист е лесно да изпуснете от поглед всички бъдещи срещи, които се надявате да имате с този човек.

Един от най -добрите начини да направите повторенията на вашите успехи е да не позволите на вътрешното си чувство за спешност да оцвети начина, по който подхождате към вашия бизнес и VC. Искате изживяването на терена да бъде приятно и изгодно и от двете страни. Независимо от отговора на инвеститора, провеждайте всеки аспект на текущата ви среща, за да бъдете посрещнати горещо. За тази цел, ето някои плюсове и неща, от които да живеете.

1. Да представя ясно и лесно за разбиране график

Елате на първоначалната си среща, въоръжена с календар за инвестиции до завършване, който съдържа ключови етапи за вашия проект. „Уреждайте срещи с мисъл за начална и крайна дата“, съветва Ким Каплан, основател на Snack , приложение за видео запознанства за запознанства. „Осигурете реалистичен график, който позволява пространство за привличане на нови инвеститори в процеса, но също така гарантира, че набирането на средства не спира, докато чакате решения.“ Съветът на Каплан си заслужава да се вземе. Предишното й начинание, Plenty of Fish, беше продадено на Match.com за 575 милиона долара.

2. Да се демонстрира ясно си investability

Не правете грешката, като приемете, че тъй като вашият VC се е съгласил да се срещне, стойността на вашата инвестиция вече е ясна. Независимо от това колко предварителни разговора сте имали, влезте в срещата, готови да говорите с участниците във всеки аспект на вашия бизнес. В крайна сметка, VC може да добави участник в последния момент. Подгответе всички съответни номера и документи преди време и донесете допълнителни копия.

3. Да предложим на информирано стъпки на конкурентите си

Сигурен залог е, че вашите VC провеждат собствен анализ на подобен бизнес, така че трябва да знаете своя конкурентен диференциатор. „Дори и да сте първият на пазара“, отбелязва инвеститорът от ангел Сара Дауни, „конкуренцията може да намали вашата позиция и способността ви да определяте висока цена, когато те решат.“

Така че покажете на инвеститорите си, че разбирате конкурентния пейзаж. Когато активно предлагате на инвеститорите ясна картина на вашите конкуренти, вие изпращате няколко положителни послания: 1. Не се преструвате, че други възможности за инвестиции не съществуват; 2. Уверени сте, че вашият бизнес предлага по-добра възвръщаемост на инвестициите, и 3. Изчислили сте рисковете и сте направили необходимите корекции, за да ги компенсирате.

4. Да се осигури най-добри и най-лошите сценарии

Това, че сте реалист, ще ви спечели много приятели, докато работите по пътя на всяка общност от инвеститори. Предлагайки пълен спектър от възможни резултати след инвестицията, вие позволявате на вашите VC да оценят рисковете и ползите за себе си. 

Използвайки всички данни и анализ на пазара, които трябва да предложите, очертайте своето „сладко място“ по целия спектър. Това трябва да бъде представено като зона, в която се надявате да кацнете, като всеки се отдалечава победител.

5. Избройте всички непредвидени обстоятелства

Ще се повлияят ли възможностите ви за инвестиции от екстремни метеорологични явления? Разчита ли предприятието силно (или изцяло) на продължаващото добро здраве на един или двама души? Съществува ли стратегия за архивиране на множество променливи? 

Ако пандемията ни е научила на нещо, това е, че трябва да оставим място за неочакваното. Вашата работа е да се уверите, че сте обмислили слабите места във вашия случай и сте планирали да им противодействате.

6. Не губете време

Ако това, че сте реалист, ще ви спечели големи точки, тогава загубата на време на инвеститорите ги заличава. Мислете за това като за основното правило за всичките ви взаимодействия, не само с VC, но и с всички. Избягвайте страховитото „още едно нещо“, независимо дали лично или чрез имейл или текст. Изпратете едно ясно, кратко и пълно съобщение.

7. Не ставайте жертва на затъмнено мислене

Вие не искате да пропуснете очевидното и наистина не искате някой на срещата на терена да посочи това. Един силен начин да се избегне това е да се упражнява предварително терена с някой, който не знае абсолютно нищо за вашата индустрия. Бъдете готови да слушате внимателно въпросите, които се появяват, вместо да ги отхвърляте.

8. Не използвайте тактика за натиск

Ако не сте достатъчно уверени в това, което предлагате, може да се изкушите да прибегнете до тактика на натиск, за да придвижите инвеститор. Бъдете сигурни, че всеки VC, до когото се обърнете, е преминал през няколко срещи под високо налягане и все още е казал „не“. Ако вашата инвестиционна възможност не може да говори сама за себе си, трябва да се върнете към презентацията си и ефективно да се справите със слабите места. Хората разпознават блясъка, когато го видят, а умният VC не забогатява, като се отклони от него.

9. Не се боли, когато те попитат колко ти трябва

Ако „Колко?“ идва въпросът, бъдете подготвени с директен отговор. Съществува свят на разлика между „Включих прогнозни цифри на страница 27“ и „15 милиона долара“. Дори ако номерът е ясно посочен във вашето предложение, не замъглявайте, когато бъдете помолени. Възможно е човекът, който пита, да знае отговора и просто се опитва малко по-дълбоко, за да види какъв човек сте.

10. Не прекалявайте

Това е мястото, където бъдещите срещи на терена, които очаквате, трябва да са на първо място. Ако сте човекът, който прекалява с обещанията, думите ще се разберат бързо. Когато работите с потенциални инвеститори, винаги е най-добре да задържите ентусиазма си с подход, който демонстрира грижа, старание и учтивост.

Не се закачайте толкова за долари, че забравяте, че имате работа с хора. Тук важи старото правило за това да се поставите на мястото на някой друг. Каква информация би ви накарала да се разделите с трудно спечелените си пари ? Изкопайте ги и ги формулирайте ясно. Когато оставите фактите да говорят ясно, много по-вероятно е да ви поканят обратно.

Как изградих здравословен социален живот и живот на срещи, докато изграждах стартиращ бизнес

Създадох социален живот и запознанства, докато развивах стартираща компания. Ето как го направих и как помогна на цялостното ми психично здр...